babyyandmom Merhaba benim de 2 gündür karnımda sertleşme var bugün de sancım başladı ben de çok korkuyorum sizin belirtiniz neydi acaba?Allah yardımcınız olsun bebeğinizi size bağışlasın inşallah
Beyzanur_ozdemir Geçmiş olsun canım allhım yavrunu hayırlıysa sana bağışlasın inş 🤲🏼 Sebebi ne peki hafta da var baya
Ebruozyolcu Ebruozyolcu 2 hafta önce korona oldum ve vücudumda enfeksiyon oluşmuş enfeksiyon düşmüyordu 2 gündür düşüyor ama 3 gündür beneğin suyu git gide azalıyor antibiyotik tedavisi uygulanıyordu şuan herşey allaha kalmış herşey allahın elinde 😭
anneyimmm42 Ebruozyolcu Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah canım dualarım seninle inşallah Allah’ım bebeğini sana bağışlasın 🤲
Sull Ebruozyolcu Allah yardımcınız olsun. Rabbim ferahlıklara çıkarsın sağlıkla size bağışlasın . Ümit etmeyi bırakmayın , bebeğiniz de hissetmesin üzüldüğünüzü . Allah’a ne güç gelir inşAllah sağlıkla size bağışlasın rabbim 🙏🏻