Oylumbaska Merhaba 8 haftalık ikizlere hamileyim bugün sabah sağ ayağımda uyuşma oldu ayağımı yürürken zor kaldırıyorum. Daha hamileliğin başı gibi niçin böyle birşey olur acaba yaşayan var mı ?