ToylyAyjan Merhaba anneler 32+4 olan anneler varmıdır acaba bebek kilosu kaçtır onu merak ettim Bana doktorum 2600 gr dedi biraz fazla almış normalmidir yoksa Doğuma daha 1 ayım var Baya kilo alırımi Zaten diet yapıyorum ekmek hamurlu şeyler yemiyorum
Kelebekk-0307 ToylyAyjan normal bence bazen bebekler önde gidiyor sizinde öyle olmuş benim 2200 dü ama bana da az gelmişti normale göre bu arada boyu kaç?
Eylul2797_ ToylyAyjan bence yemeni kısıtlama benim bebegim 34de 2800 dün 36 olduk dün gittim 3126 grm dedi doguma kadar 3 bucuk olur normal bence
mucizegebelik6 ToylyAyjan canım bi önceki gittiğinde kaçtı kilosu ve kac haftalikken. Benim bebiste hep önden gidiyorda ondan soruyorum
ToylyAyjan Kelebekk-0307 boyunu sormadim yazıyor ulturasyon kağıtta ama anlamıyorum Ben normal doğum düşündüğüm için 2600 gr fazla gibi geldi Doguma kadar kaç olur bilmem
Kelebekk-0307 ToylyAyjan normal doğumu etkileyeceğini sanmıyorum 4 kiloya kadar zaten sorun olmuyor benim doktorum o şekilde anlattı en azından ayrica ultrason olcumlerinde oynamalar da olabiliyor bence sorun olmaz.
ToylyAyjan Kelebekk-0307 Yaa çok teşekkür ederim rahatladim biraz yoksa kafama takıldı İnşallah sağlıklı kolay bir dogumumuz olur
ToylyAyjan Eylul2797_ İnşallah 3 bucuktan gecmez Hani normal doğum düşündüğüm için tedirgin oldum biraz Çok teşekkür ederim biraz rahatladim iyi oldu Sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin hepimize inşallah
Kelebekk-0307 ToylyAyjan inşallah 🤲 siz düşünmeyin böyle şeyleri valla bazı doktorlar çok olumsuz konuşuyor benim doktorum hep çok olumlu bu konularda sırf o yüzden hiç değiştirmedim bebek önde gidiyor mesela çok güzel diyor ben kilo alıyorum mesela böyle devam et çok güzel ilerliyor diyor ne bilim bazıları öyle şeyler söylüyor ki okuyunca çok şaşırıyorum.
Eylul2797_ ToylyAyjan amin canım bende normal düsünüyorum 34 de doktor kilolu dedi bende korktum ama 36da 350grm almıs demekki doguma kadar 3500 falan olur bşde sizede bebek önden gidiyor dedilermi
ToylyAyjan Eylul2797_ Evet 1 hafta onden gidiyor dedi doktorum Aslinda kilosu çok bile olsa kafama takmam ama normal olacağı icin biraz taktım Bogular falan diye korkuyorum bebek Kendim dayanarim ağrıya falan
KaranAlpgeliyor ToylyAyjan canım 32+1 de 2578 doktorum herşey yolunda bebeğine güzel bakıyorsun dedi.4 kiloyu görür böyle giderse dedi önden gidiyormuş 🙂
mucizegebelik6 ToylyAyjan ayy ozaman bizimki de oyle olcak ztn doktorum da 3 bucuk 4 doğar dedi ama ben sezeryan olcam ztn bakalım 🤔
Eylul2797_ ToylyAyjan yaa. Banada dedi önden gidiyo seker falan mı var dedi ben simdiye kadar seker yüklemesi yaptırmadım dediginiz gibi normal dogum İcin tedirgin oluyoruz ama rahim yapısına baglı dogum kimisi 4 kilo ve üstünde dogurabiliyo kimisi 3 bucukta bile sezeryan oluyo hakkımızda hayırlısı olsun akısına bırakın stres yapmayın hersey olacagına varır saglıcakla gelsinler ins