kubra3891 Regl gününe 1 gün kaldı sabah test yaptım negatif 😔 hiç bir adet belirtim olmayınca heveslenmiştim
kubra3891 SunnyG uzun zamandır istiyoruz 2 ay öncede kürtajla sonuçlanan bir gebeliğim oldu maalesef beklemek çok zor geliyor 😔
SunnyG kubra3891 erken davranınca da üzülen yine siz oluyorsunuz. Kaset testi bile üç dört gün gecikince yapmak gerek aslında.