Esilaminel Ben 2 dozuda oldum şuan 29+4 haftalık hamileyim. İkisi de sol koluma vuruldu.Kolumu kaldıramıyorum felaketim tarzı bir şey olmadı, sadece soluma yattığım için yatarken biraz hassasdı ama göbişten dolayı çektiğim bel ağrısının yanında hava civa yani 😄
Zorunluluğa gelince, zorunlu değil ama bence yapılması elzem.Zira tetanoz kapıp hayatını kaybeden birinin ne acılar çektiğine şahit olmuştum, Allahım korusun hepimizi.
Tetanoz bir kere, ne kadar steril temiz olursa olsun normal de olsa sezeryan de olsa bir ameliyathane ortamına girilecek.Hiç olmadı 20. Haftadan sonraki kalan 20 haftada ne bileyim elimizi yemek yaparken kesmeyeceğimizin tesadüf paslı bir şeye denk gelmeyeceğimizin garantisi yok malesef
Ben aşımın ilk dozunu 21. Haftada yaptırmıştım merak etme geç kalmadın ☺️