Uysll Deletedmom_1 30.hafta da gittiğim de 1650 gramdı Pazartesi günü tekrar gidicegim kaç kilo çıkacak bakalım 😊
Semra12344 Deletedmom_1 ayy bizde haftaya 32 oluyoruz kontrol o zaman merakla bekliyorum. Maşallah cnm bebişe 🥰🧿
Deletedmom_1 Nazlimom aramızda 5gün var ama sizinkinin kilosu çok iyi maşallah nasıl beslediniz miniği 😍😍
Nazlimom Deletedmom_1 insülin ve gebelik şekeri im var istedigim şeyleride yiyemiyorum diyet yapiyorum malesef ama günlük süt,badem,ceviz,kaşar,ayran içiyorum
blueberyy00 Deletedmom_1 yok kuzum hatta 1600-2000 arası normal bu haftalarda zaten tam haftasına göre çıktı bizimki kilosu yanında hafta yazıyor ya ultrason kagidinda tam haftası yazıyordu sizinki de ne yazıyor doktor normal dediyse normaldir yani benimki de iri bir bebek değil önde gitmiyor tam haftasına göre boyu biraz uzun dedi sadece doktor
Ayse_35 32+2 kızım 2044kg boy 44cm, haftaya Çarşamba tekrar gideceğim, bakalım haftalık kaç gram alıyor 🤔