Canım anneler selamlar. Ben 7 aylık hamileyim uyku sırasında çok sağıma yatıyorum. İnternette gördüğüm kadarıyla da saga yatmanın zararı olduğu söyleniyor. Bir sıkıntı olur mu sizce ya da sizde de böyle bir sorun var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️