tazebiranne_hg04 11 haftalık iken erkek gibi ama sadece tahmin dedi şuan 12+5 bacak arası çok net görünmüyordu bebek bacaklarıyla kapatmıştı doktor %60 kız dedi bu sefer %60 gibi bir ihtimalden geri bebeğinin cinsiyeti değişen var mı en net ne zaman öğrendiniz?
Pheebs tazebiranne_hg04 Ablama %51 kiz demisti 13.haftada doktor. Kızı oldu. Ama %90 dan dönenler var 😁 nasip kısmet ama doktor iyiyse bence görmüştür yuzdeyi düşük tutmuştur sadece cok beklentiye girilmesin diye her ihtimale karşı
Mysaa tazebiranne_hg04 ilk gebeliğinde kız gibi demişti 14 haftalıktım sonra 18 de gittim bacak arası gözukuyordu zaten erkekdi değişebiliyor 😊
sumelegi tazebiranne_hg04 11-12 cinsiyet için çok erken zamanlar. Yüksek ihtimaller için 16-18. Haftayı bekleyin. Detaylı ultrasonda zaten netleşiyor.
tazebiranne_hg04 Villanelle 14. Haftada daha net olur mu o zaman gene kontrolüm var kıyafet almak istiyor insan 🤣
Villanelle tazebiranne_hg04 olmaz yine. Kıyafet almak için acele etme zaten. Alacaksan da birkaç parça al. Bazen bebek zayıf doğuyor veya şişko doğuyor. Belli olmuyor, şişko olursa küçükleri giyemiyor
12_ze tazebiranne_hg04 canım ben 17 haftalığım inan bekliyorum cinsiyeti daha hiç doktora cinsiyeti ne demedim tahminde buluncaksaniz söylemeyin net gördüğünüz de söyleyin dedim ve ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 19. Hafta mı