Merhaba arkadaşlar ben daha yeni hamileyim 5. Haftadayız. İki defa devlete gittim zaten bir tane doktor var Tayfun Genç. İki defa da kanda beta hcg ye baktılar. Ultrasonda bakmayacak mıyız dedim elime bir kağıt tutuşturdu ultrason üst katta diye. Çıktım üst kata pazartesi gittiğim halde perşembeye randevu verdiler ultrason için. Bu normal mi Allah aşkına ultrason doktorun odasında olmaz mı? Devletten soğudum açıkçası perşembeye özelden randevu aldım inşallah orda da aynı değildir giden varsa bilgi alabilir miym?