Kızlar 27. Haftama gireli 2 gün oluyor ama dünden beri bebişin hareketlerini genellikle kasık bölgemde hissediyorum arada bi göbeğimde de vuruyor dönüyor mu anlamadım ama genellikle kaşıkta hissetmem normal mi sizce haftaya doktor kontrolüm var soracam bakalım bi doktora da