Kızlar dun aksam karnıma bı darbe aldım yanlıslıkla yumrugum geldı 26 haftalık hamıleyım sonra bıraz karnımın altında sancı oldu cıkolata falan yedım bıraz bıraz oynadı cok degıl ama bugunde bısey yok hala bısey olmus mudur cok korkuyorum bılen bı yazsın ya 😭