Doktor kontrolünden geliyorum 37+4 nst sancım yok kızlar bebeğimin kilosu 3600 gr boyu 53 cm normal doğum bekliyoruz ama kilosu beni endişelendiriyor ilk doğum olacağı için korkuyorum açıkçası devlete gidiyorum 4 kiloya kadar normal doğum fakat ebeler yaptırıyor beni cok zorlarlar mı diye düşünmeden edemiyorum var mı benim gibi olan özele mi gecsm🥴🥴