Mervesonerr Asafinannesi ya bende stoklamak istiyorum 2den başlıcam 1nuamrayı fazla kullanamıyor zaten ama ya pişik yaparsa diye korkuyorum bende prizma düşünüyorum
DayiogluSevgiGkhan Molfıx veya prıma marketcıyım ve en cok satılanlar bıde bu kılot bezler cok satılıyo