Benim de hiç beklemediğim zamanda ikinciye hamile olduğumu öğrendim. İlk zaman biraz tereddüt ettim. İlk doğum sıkıntılı geçti. Ve aralarında iki buçuk yaş olacak ben biraz sonrası için düşünüyorum ama Allah nasip etti. Sonrasını düşündüm Rabbim kimseye aratmasın çocuk. İsteyen herkese versin benim nasipte de erken olacakmış dedim. Şuan 37 haftalık hamileyim. Doğmasını, kokusunu, ağlamasını herşeyini memnuniyetle bekliyorum. Sen de bu şekilde düşün. Çocuğuna kardeş evine şenlik gelecek.