Busra98_ Benim gibi bebişi henüz haşhaş tohumu büyüklüğünde olan var mı yeni anneleri görüp rahatlamak istiyoruumm😅😍
seyma-02aslan Busra98_ yaaa hayırlı olsun😌 bende 3 haftalıkken öğrenmiştim. Ama ne kadar erken o kadar stres zaman geçmiyo😂 beta hcg ölçümü yaptırdım sürekli çok şükür şu an 5+6 olduk yarın doktora gidiyoruz ilk kontrol inşallah🥰🥰
Busra98_ esradgn123 yaa siz bi tık daha ilerdesiniz benden cok erken ögrenmekle iyi mi yaptım kötü mü bilmiyoruum😅 kan testi verdiniz mii
Busra98_ haklisinesracim tamamen rüya sonucu cok etkilenip sabah kalkıp erken gebelik testi yaptım ve aşırı silik bi çizgiydi ışıkta görünüyodu sadece bugün üstünden 3 gün geçti ve daha kırmızı bi çizgi oluşmuş😌
Busra98_ _Lavinya yok Perşembe sabaha sıra aldık hayırlısıyla çıkar umarım adet gecikmemde yok daha günü cumartesi normalde kanda çıkar diyolar ama 🤷🏼♀️😅
_Lavinya Busra98_ Evet öyle kanda hemen çıkar. Sağlık ocağında hemen yaptirsaydiniz keşke☺️ Zaten ultrasonda gözükmez daha. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 💐
Busra98_ sdnrakgl yaa peki siz nasıl ögrendiniz hamile olduğunuzu ve kan verdiniz miiii ay çok heyecanlııı 🤩
sdnrakgl Busra98_ Benim iki gün gecikince test yaptım baya belirgin iki çizgi çıktı sonra akşama doğru biraz lekelenmem oldu hemen acile gittim kanda 112 çıktı beta dün de tekrar verdim 294 e yükselmiş ☺️
Busra98_ _Lavinya ayy amiinn sağ salim bi görsek ultrasonda sonrada aynı sekilde alsak kucagımıza daha ne isteriz kii Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼🥰
_Lavinya sdnrakgl Eğer geç döllenme olmadıysa o haftalarda kese ve yolk sacı gözüküyor. Ama kalp atışı için biraz erken olabiliyor.
[silindi] sdnrakgl Ben 5 haftalıkken gittiğimde keseyi görmüştüm şükür 19 şubatta kontrole gittim 7+1 de kalp atışı duydum, bugün itibari ile 7+4 pazartesi günü muayenem var bakalım ☺️ Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏🏼
Busra98_ seyma-02aslan oo ne güzel ilerlemişsiniz darısı başımızaa nette bi seyler okudum yok kimyasal gebelik olabilir acele etmeyin falan diye modum düşüyor ya iyi seyler duymak istiyorum😌
Busra98_ ikicocuklubiranne ya bende ilerlemek istiyorum bir an öncee korkuyorum kimyasal gebelikten düşükten Allahım sen koru zaten çok evhamlı bi insanım 🙏🏼😌