Zuzununannesi01 Happycatt ben aralık ayında geçirdim tekrar olur diye bekliyorum ama hemen hamile kalanda çokmuş olmayanda var
Tiredmother Happycatt genelde kimyasal gebeliklerden sonra daha çabuk hamile kalınıyor rabbim gönlünüze göre versin
Betul_52 Happycatt bende aralıkta kimyasal geçirdim 3 gün içinde kanla sonlandı genetik test yaptırdım hemen eşimle beraber bende kan pıhtılaşması eğilimi çıktı yani vücudum buna çok yatkın doktor aspirin verdi folikasitle onu kullanmaya başladım 4 gündür kullanıyorum
prensannesii_ Happycatt canim ben kimyasal gebelik yaşadım kanamam oldu hemen hamlie kalmışım daha adet olmadım hemde tek iliski ile hamile kaldim :)
Aslibuyuktut_ Ben geçtiğimiz yıl kimyasal gebelik yaşadım. 6 7 ay sonra şuan tekrar hamileyim hiç üzülmeyin canınızı sıkmayın hayırlısı ile güzel haber alın inşallah
Karelinannesi Kimyasaldan 2 adet sonra hamile kaldım canım stres çok etkiliyor tekrar olur mu diye düşünmekten yoruluyor insan stres yapma akışına bırak Allah’ın izle ile inşallah 🙏🏻
Happycatt Karelinannesi yaa bugün yeni oldu diye çok takıyorum ama tekrardan istiyorum 🙏 Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Gulkubilay Ben haziran ayında kimyasal gebelik yaşadım ekim ayında tekrar hamile kaldım suan 23 haftalık hamileyim🌸
Happycatt prensannesii_ yaaa kimyasaldan ne kadar sonra ilişkiye girdiniz ? Ne zaman yaptınız da oldu aşkım ?
Karelinannesi Happycatt bende çok taktım canım şimdi düşünüyorum o kadar strese gerek yok Allah’ın izniyle bi şekilde oluyor akışına bırak birşey okuma araştırma 🙏🏻 En büyük tavsiyem bu olur 🙏🏻
Karelinannesi Happycatt canım doktor normalde yönlendiriyor bünyeye göre. Ama o da en fazla 1 ay korun diyor zaten rahim toparlasın diye. Bazılarına demiyor bile. Doktorun birşey demezse korunmana gerek yok ama eğer korunacaksan hap falan kullanmadan korun 😘