Aysegull00 Sonunda bana da nasip oldu doğum hikayemi paylaşmak 🤗🤗 5 ağustos pazar günü evin işlerini yaptım yemekleri yaptım abimlerle birlikte yemege gittik gezdik dolaştık ama asiri derecede ağrım var ama eşim eve götürür diye söylemedim eve geldik ağrım arttı ve aşağıya bebeğin baskı yaptığını hissettim inşallah gece gelmez diye bi telaşla yattım ve sabah kalktım karnım ağrıyor ishal olmuşum gibi yataktan kalktım nişanım ve suyum geldi apar topar banyoya girdim duş aldım annemi ablamı aradım dua edin diye eşimle hastaneye gittik 1.5 santim açıklık var yatışın yapılsın dedi doktor yattım hastaneye suni sancı verdiler sancim yoktu ilk saatler gayet normal gülüyorum falan sancılar siklastikca sayıp sövmeye başladım ebeye falan baya saymisim bu arada acilmam cok yavaş ilerledi 6 saatte 3.5 santim oldu moralim bozuldu bi dünya eziyet çektim surekli alttan muayne ve hiç hoş bişey değil sonra bana rahîm yumuşatıcı iğne yaptılar ve 2 saat sonra 9 santim direk sancı odasına girdim çok aç ve susuz olduğum için delirdim artik epidural istedim doktorum yapmadı suyumda bitti bitecek çok az kaldı kesin beni diye bağırdım ama doktrum normal doğum da ısrarcı oldu dogumhaneye girdim 10 santim oldu 3 ıkınma da bebeğin kucağında dedi ebe ama ıkınmak için gücüm kalmadı bagirmaktan doktorum 7 ye kadar süre veriyorum sonra sezeryan dedi bebeğin saçları görünüyor hadi kızım biras gayret dedi pes etmek uzereydim tamam olmuyor artik beceremedim ölecek bebek dedim kalp atışları yavaşladı ve dogumhaneye 4 kişi girdi sonra baktım 6 kişi oldu hepsi birden üstüme cıktı çok derin bi acı hissettim kemiklerim kırıldı sanki kafamı kaldırdım ve bebeğimi gördüm aman Allahım yok boyle bi mucize Ayaz Alp doğmuştu dünyalar benim oldu ağrı acı hiç bişey kalmadı o an tam bitti derken bebeğin eşi çıkmadı bi daha ustume çıktılar o da cıktı herşey bitti dikişler atıldı nefes alamıyordum 4 gün sonra hastaneye gittim kontrole bütün hastane beni konuşmuş 😂 ebeye baya saymisim bi de doktora tekme atmıştım.. uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin benimde hikayem boyle siz siz olun ıkınmak için cana sarf edin 8 saatte doğacaktı ama inatlastim 12 saat sürdü
Deletedmom15257 Aysegull00 🤣🤣allah bağışlasın cnm bende aynısını yaşadım şimdi aklıma geldikçe gülüyorum kendime😍🤣