İlk oğlumda bende 45kiloyla hamile kaldım. 52 kiloyla doğuma girdim. İkinmak banada cok zor geldi ama ebeler bebegin kalp atisi yavasliyor annesi acele et deyince var gücünle ikiniyorsun bi şekilde bebek çıkıyor işte. Şimdi 18haftalik hamileyim ikincide mi normal olucak bilmiyorm korkulacak bisey yok diyorum ama içten içe bende endiseleniyorum Duamizi edip giricez artik Allah bi avazda kurtarsin hepimizi