Asli6- Fatmanur__ benim ilk gittiğimde değerim binin uzerindeydi kese görünmüyordu simdi 20 haftalık olduk. Bi sıkıntı olmaz Allah in izniyle 😚🤗🙏🏻
Fatmanur__ Asli6- sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah benimde bir an önce değerlerimin yükselmesini umuyorum 😊
nrsen Adaryona hayırlı olsun canım bana doktorum 2500 lerde kese görünür dedi . 2 günde en az 2 katına çkıyor ona göre hesaplarsan eğer 5 marttan sonra rahatlıkla görünebilir.