Aysaayigitt Merhaba ☀️ 13. Haftalığım yarın kontrolüm var bu haftada cinsiyetini öğrenen var mı , çok heyecanlıyım 🥰
Eymensmom35 Aysaayigitt ilk hamileliğimde 12 de öğrenmiştik doktor yine 12 de gel dedi 1 hafta kaldı 🥰🙏