Kızlar dün biraz eşimle atıştık zaten sinirlerim iyi değildi biraz ağladım gece böyle kasıklarımda hafif hafif sancı oldu şimdi kalktım yine aynı hatta bu sancıyı rüya görürken de hissettim doğuruyormuşum falan normal mi bu haftalarda stres sancı yapar mı?