nese-kasap Çocuk doğmadan faZla fazla bebek bezi almak uygun mı sizce herşeye zam geliyor malum alanlar kaçar tane aldınız ben almak istiyorum şahsen bilgisi olan yazabilir mi
kadifemsii nese-kasap 1 no dan 6 noya kadar aldık daha 5 aylık gebeydim 😀 eşim marketçi böyle indirim zamanlarını kaçırmamaya çalışıyoruz dediğin gibi malum fiyatlar
Pyrz_07 nese-kasap biz aldık fiyatlar hergün artıyo 1 paket 1 numara 2 paket 2 numara 3 numarayı da büyük olanlardan tercih ettim
Ozgebalc nese-kasap bende 1 nodan 4 noya kadar 100er adetli pketlerden aldım benimki küçük doğdu sonra mecbur 0da aldık yani şans işi🤣
Banuc Ya bende almak istiyorum kuzenim öyle yaptı primalari stok yaptı çocuğa Prima alerji yaptı dünya paket elinde patladı kullanamadilar. Nasl yapacağız peki biz