Merhaba hanımlar. Bugün e bebekte gümüş göğüs kalkanları indirimde.almak istiyorum çünkü oğlumda göğüs ucu yaralarım çok fazla oldu ve uzun sürdü 🤦🏽♀️ çok korkuyorum yine aynısı olacak diye. Hazır indirimdeyken almak istedim. 3 model var 2si 925ayar 1i 999 ayar benimde kafam karıştı. Nette araştırdım ama çok net bi bilgiye ulaşamadım. Hangi ayar alınmalı bir fikriniz var mı acaba?