mucizegebelik6 31 haftalığım yeni covid sürem bitti bende merak ediyorum iki aya doğuma kadar tekrar olma durumum var mi ki diye
Gmzeucr mucizegebelik6 malesef var ben doktoruma sordum bir ay arayla olan bile var o yüzden tedbiri elden bırakma dedi çok şükür olmadık ama hala korku içindeyim son hftalarım inşallah sorunsuz biter hamileliğim sizlerinde tabi
Sulesaglam mucizegebelik6 bende ocağın 22sinde oldum tam bir ay oldu dün eşimin kardeşi pozitif çıktı aynı evdeyiz
Gmzeucr mucizegebelik6 aynen benimkide aşın çıkınca ol dedi aslında çıkması lazımdı ama hala tanımlanmadı büyük ihtimal kovid geçirincede 3 ay geçirmen gerekiyoya aşı olabilmek için o yüzden
Gmzeucr Sulesaglam inşallah antikornuz oluşmuştur bulaşmamıştır size ama belirti gösterirseniz direk test yaptırın
Aysila-1 Eylül 2020 de olmuştum şimdi tekrar covidim 32.haftamdaym. Üstelik çalışıyordum 8.aya kafar iş yerinden değil babannemden kaptım 🤭gerçekten şaka gbi nerden geleceği hiç belli olmuyor kendimi eve kapattm artık
Sulesaglam Aysila-1 evet ya hiç belli olmuyor ilkini ilk kızım oldu 2.5 yaşında nerden geldi bilmiyoruz hic
Gmzeucr Sulesaglam yaa biraz öyle oluyo yakın olunca insan yani psikolojik direk hast modunada grebiliyo ama içiniz rahat etsin die bi üç dört gün snra hatta beş gün snra bi test yaptırabilirsiniz
Glsm-- Merhaba ikinci kez geçirenlere sormak isterim. İkinciyi daha mı hafif geçirdiniz yoksa daha mı ağır?