Kızlaar selammm bana acilll yardımcı olur musunuzzz ?? 36+5 teyim ve bebek her yumurtalık tarafımda hareket ettiğinde böyle bir sanci oluyor belimde de siyatik agrim var ona gidiyor sürekli olarak bu yalanci dogum sancisi gibi bisey mi nasil oluyor bileniniz var mi ???