Hanımlar merhaba sağlıklı günler diliyorum.5 haftalık gebeyim 4.5 haftada kahverengi akıntım geldi sonrasında azar azar kanamam oldu dün hafif ağrı ile beraber kanama vardı gece doktora gittim ultrason baktı kese görünüyor 3 gün sonra gel yine dedi ilaç verdi yolladı çok kötüyüm psikolojik olarak ne oluyor bana :(