FusunF Sevgili anneler ben doğum yapalı 15 gün oldu ailem falan geldi 10 gün kaldılar gittiler eşimde işe başladı bugün bebişle tek kaldım bakabilir miyim yoksa birini geri cagırmalımıyım çok kararsız kaldım korkuyorum da bakamam diye 😔
tospikaskim FusunF niye bakamayacaksın canım onlar yanında olduğu sürece görmüşsündür bişeyler. Kendine güvenin gelir insan yalnız kalınca daha da iyi ve çabuk öğrenir. Korkmayın çocuk sizn. Canına bişey olacak değil ya aklına takılan arayıp anneni sorarsın. Hiçbirley olmaz sıkıntı yapma yalnız kal
FusunF tospikaskim teşekkür ederim alışmam lazım doğru diyorsunuz bakıyorum da işte bir sıkıntısı olur anlamam diye korktum
tospikaskim FusunF yok bence hiç korkma yalnızca kusmalarına dikkat et. Kontrol et sık sık kusma belki tehlike olabilir tam sort üstü yatırma hafif yan Yatır. Geri kalan herşey normal standart ☺️