Aymabey Benim enfeksiyon ne yaptıysam geçmiyo iki defa antibiyotik tedavisi oldu yinede geçmiyo böbreğim ağrı yapıyo .erken Doğum gibi riskleri varmış.enfeksiyondan bebeği etkilenen var mıdır ben çekerim sancıyı ama bişey olur diye korkuyorum