Ben de almayı düşünüyorum, doğumdan itibaren kullanılıyor çünkü sırt yatışı önemli yatış pozisyonu yenidoğana uygun, benim kafamı karıştıran tek şey kabin arabaların çift yönlü olmaması :( hep kabin bakıyorum uzun süre kullanmak tekrar masraf yapmamak için henüz çift yönlüsünü bulamadım :) sanırım yok..