haticerabia45 Arkadaşlar 17+5 de bebişlerin boy ve gr.kac olmalı öğrenenler var mı 🙏 benim 200gr. Boyda17 cm falan dedi yemiyor musun dedi doktorum 😓 o kadarda dikkat ettim bulantilarima rağmen ama
MerveeD haticerabia45 Herkesin bebeğinin kilosu boyu farklı olur buradaki bebek kilolarına değil doktorunun dediğine bak sen canım yoksa cok moralin bozulur burada kilolardan filan.
minikpandammmm haticerabia45 o haftada mi dedi yemiyor musun diye 😁😁😁😄 çok bile almış valla 130 gr falan hatırlıyorum ben benimkini. Sonra haftasına göre güzel kilo alıyorlar . Bu haftada öyle bisey demesi saçma. Daha kilo alımı az ki bebeğin zamanla artacak o. Hiç takma ya
minikpandammmm haticerabia45 18+1 de 209 gr olmuş 😀 şimdi biz 24 haftaligiz düzene anca girdi. Takma sen güzel beslen yeter .
minikpandammmm haticerabia45 21-22. Haftalarda detaylı var girersen bebeğe giden 2 damar var kan akışı iyi mi değil mi bakar zaten . Kan akışında herhangi bir problem yoksa zaten bebek haftasında devam ediyor canım. Bebeğin yapısı da önemli yani . Sağlıklı olması yeter.
haticerabia45 MerveeD haklısın canım yok ben doktoruma takıldım aç kalma ye dedi yemiyor musun bişey dedi bebek biraz gelişimi yavaş gibisinden bişey dedi halbusem dikkat ediyorum
Kasev Ay hiç kafana benim 18. Haftada 18 cmydi doktorum gayet iyi demişti en son 21. Haftada 24 cmydi o zaman da normal dedi benim hiç karnım bile yok O alır sağlıkla kilosunu merak etme
haticerabia45 Kasev gayet normal o zaman internetten falanda arastirdim yani bu aylarda zaten böyle olması gerekiyormuş sonradan hızlı kilo alımı oluyormuş
Kasev haticerabia45 normal tabi sağlıklı olsun da boyu kilosu değişebilir. Yeğenlerimin ikisi de erkek biri 52 cm biri 49 cm doğdu turp gibiler maşallah. 49 için üzülelim mi tabiki hayır
haticerabia45 minikpandammmm demi gelde stres yapma bana bir güzel hep aç mı kalıyorsun dedi ben bulantılarım azaldığı biseyler yiyebildgim için artık şükrediyorum 😂 ki sağlıklı dengeli beslenmeye çalıştım hep.
haticerabia45 minikpandammmm sağolun canım icimi ferahlattiniz akşamdan beridir kafama takıyorum,vitaminlerimi aldım yememe içme o bulantilarin halsizliklerin arasında dikkat ettim ve bende yüksek tansiyonda çıkmıştı kalp kapağı rahatsizligmda var biliyoda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
haticerabia45 minikpandammmm çok sağolun arkadaşlar 🙏🌸inşallah o zaman girdiğimde de normal çıkar, bu kez dicem doktora sizin gareziniz bana mı diye☺️
haticerabia45 Kasev yani tabikide hayır zaten sonradan gelişirler ilk oğlum prematüre doğdu 34 haftada 49 cm ve kilosuda haftasına göre iyiydi 2.750 Gr doğmuştu.
MTugba haticerabia45 benim ki 17+1 di gittiğimde 166 grm 17 cm di doktorum gayet güzel kilosu ve boyu kocaman olmuş demişti.
haticerabia45 MTugba bana aç mı kalıyorsun neyse olsun bidahaki ay bakarız gelişmesine tekrar dedi bol bol meyve suyu iç şekerini düşürmemeye dikkat et dedi 🤦🏻♀️
MTugba haticerabia45 bana saçma geldi nedense. Sen moralini bozma cnm bazı doktorlar değişik konuşabiliyor 🤷🏼♀️
haticerabia45 MTugba benim kendi doktorum diğer çocuklarımda hiç böyle şeyler dememişti,doktoru degistirdigime pişman oldum 😓
minikpandammmm haticerabia45 kaşar peyniri muz ceviz tahin pekmez de ye bunlar da aldırıyor ama uğrama ozel olarak zamani gelince o alcak canım .. daha kilo alma zamanı değil.