---Nur__ Slm kızlar. Bebeğin ihtiyaçları için hangi marka daha iyi sizce? Bubche, Chicco, mursela ve s.
Guneyinannesi1 ---Nur__ chicco pişmanlıktır biberonu meme reddi yaptı avent aldım tekrar memeye döndü şükür. Şampuan mustela kullanmıyorum uni baby kullanıyorum memnunum .Bez ve ıslak mendil sleepy bio natural kullanıyorum asla değişmeyeceğim bir marka zor şartlarda mecbur kalirsam mama kullanıyorum ilk bebelac aldım fena gaz yaptı hip aldım gayet güzeldi fakat tok tutmuyor dün Sma ya geçiş yaptım gayet iyi suanlik benden bu kadar akdmakdkaka 😝😄
maviananas ---Nur__ en iyisi mustela ben hiç düşünmeden onu aldım diğerlerinin kötü yorumları çok fazla