Merhaba kızlar 1 haftadır kasıklarım da çok ağrı ve son 2 gündür baskı vardı yürümek ızdırap gibi geliyordu don doktora gittim ve nst de sancı cıktı bebek de kasığa inmiş doğumu önleyen yada düştüğü önleyen bir iğne verdi doktorum 1 hafta tutucak sonra yine kontrol başına böyle birşey gelen var mı bebek ne zamana kadar bekler yürümek iş yapmak yasak çok sıkıcı ☹️