Bence bu testler insanı daha çok stres e sokuyor hiç gerek yok adet bitiminden sonra 2 yada 3 gün aralıklı ilişki yaşarsanız zaten nasipte varsa tutar sperm hücreleri 3 gün canlı kalıyor rahimde mantık olarak bunu kullanmak gereksiz nacizane tavsiyem