tulay33 Hello kızlar…26. Haftadayım…renkli ultrasyon yaptırmak istiyorum…yada 3d falan mı dıyorlar?bebeği daha net görmek istiyoruz..yaptıran varmı?nasıl yaptırabılırım?bilgisi tecrubesı olan yazsın lütfen
maviananas tulay33 renkliyi sadece özel hastaneler yapıyor diye biliyorum randevu alıp oraya gitmeniz lazım
Novaa Byztrkravc Aslında kısa video olarak mailinize ya da whatsapp tan gönderebilir. Benim doktorum airdrop la direk bana atıyor. Videosu da oluyor elimde ki daha 7. haftadayım☺️