Bana bir ayetel kursi okur musunuz. Riskli gebeyim gece uykumdan uyandıracak sancı ve kanama ile uyandım. Doktorun gelmesini bekliyorum inşallah Bebeğe birşey olmamıştır. Korkum zirvede artık. 😔🤲 Gebeliği kanamalı gecırenlerdenim…Kanama alanlarım, vardı ama ağrı korkuttu beni baya…Lütfen Dua hanımlar 😐🤷♀️ Çok yoruldum..
Hergun bugün ne olacak telaşesi içindeyim…