Eminebysll https://imgyukle.com/i/ECB6Ty Kızlar sabah test yaptım, ama ilk çıkmadı sandım bakmadım. Sonra eşim traş olurken gittim bir daha baktım silik gördük ikimizde Var mı sizce bebeğim 🙏
Durununannesi46 Eminebysll var gibi görünüyor çıkmış çizgi canım benim hayırlı olsun ☺️😍 daha çok yeni ama sanırım. Kan ver netleşsin. inşallah gönlüne göre olur 🙏🌸
narlinco Eminebysll Ay çok heyecanlı evet var diyebiliriz bu haliyle benimde ilk böyle çıkmıştı aynı testi kullanmıştım🎈 ancak ne kadar sonra baktığınızda önemli😍 Hayırlı uğurlu olsun🙏🏻
Eminebysll Anne88 Ayyyy ağzın bal yesin inşallah, bakıyorum diyorum acaba aklımın oyunu mu bu 🤪 Sağlık ocağının kan testi günleri perşembe, hamilelik için gitsem yaparlar mı ki
Eminebysll narlinco Yani en geç 5-10 dk sonra baktım Ben yaptım sonra geri geldim bu sefer eşim gidince banyoya, orda bakmış görmüş
Anne88 Eminebysll hahah insan inanamiyor tabi sağlık ocağına gittiğinde testi yaparlar canm yada yakınlarında hastane varsa sonuç iki saate çıkıyor e nabizda😊😊🙄
Eminebysll benimmdunyamm 5-10 dk olmuştur ama 10 dkkayı geçmedi bile, emin olmak için kan testi vericem