Ozge-Can ilk doğumumda oğlum kalmışti şuan 3 yaşında çok skur.cok üzülüp ağlamıştım
sütümü etkilemisti o yüzden lütfen kendinizi uzmemeye çalışın biliyorum zor geliyo ama hiç bişey olmayacak 10 gün sonra çıkışı yapilicak insalllh bol bol süt getirmeye çalışın bebeğinizin şifasi annesinin sütünde ♥️