Gebeliğimin ikinci haftası mantar oldum aşırı kaşıntı vardı geceleri de uyandırıyordu Enzofen fitil ve Zalaın krem kullandım 1 hafta rahatladım şimdi yeniden tekrar etti ve doktor yine fitil verdi ya bir zararı olur mu 4. Haftadayım korkuyorum ilk hamileliğim kullanan var mı aranızda 🌸