Imasleeper Pervinkbln_ kan testi vermeye gittim ben hamile olduğumu anlayınca Bir ay sonra bir daha gel dedi. Her ay kendileri çağırıyor kan alıyorlar,idrar alıyorlar bebeğin kalp atışını dinleyip tansiyon kilo ölçümü yapıyorlar