Mmmmmmmmmm 28 haftalık gebeyim , Demir ilaçlarında hap mı yoksa sıvı cam şeklinde olan mı daha kanı artırıyor kullananlar var mı ?
Imasleeper Mmmmmmmmmm hap olan benim midemi bulandırdı ki zaten bulanan bi midem var doktora dedim şurup olanını yazdı camlardan yani. Daha kan vermedim etkisini bilemiyorum bu hafta sağlık ocağına gidip değerlerime bakıcam inşallah
maviananas Mmmmmmmmmm ben fertamir kullanıyorum toz formda suyla karıştırılarak içiliyor ve tadı da çok güzel vişne suyu gibi. Doktorunuz uygun görürse ondan kullanabilirsiniz
Mmmmmmmmmm Imasleeper Anladım , cam şişede olanlar bulantı yapıyor diyorlar doğru mu doktor dün verdi daha başlamadım
Imasleeper Mmmmmmmmmm midem hep bulandığı için bu konuda bişey diyemiycem mide bulantısı yaşamayan arkadaşlar ancak yorumlayabilir canım çok geçmiş olsun ❣️
Mmmmmmmmmm Imasleeper Teşekkür ederim sağolun ☺️ Sizede geçmiş olsun inşallah sağlıcakla kucaklarımıza alalım 🤲🏻