Kızlar Günaydın, bugün ben anne olacağım Allah in izniyle.Ve çok heyecanlıyım hepinizden dua bekliyorum sezaryen olacak ilk hamileliğim ve başıma neler gelecek ve kızımı çok merak ediyorum.Bize olan güzel dualarınızı bekliyorum güzel annelerim.Allah herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin,Allah olmayanlara da versin şimdi hamile olanları da sağlıkla kavuştursun inşallah. Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim giremem belki hastanede beklerken uygulamaya o yüzden şimdiden çok sağolun ❤💜😍