Hayalcinar Geceden 12 den beri geçmeyen bel ağrısı hissediyorum ayağa kalkınca hafifliyor yatınca artıyor sebebi nedir doğum belirtisi olabilir mi
minikbebegim19 Hayalcinar bnde 37 +0 ım belim ağrıyor genelde çooook ağrıyorsa parol içiyorum doğum belirtisi için kasıklara da vurması lazım sanırım
Minnaksercecik Hayalcinar doktorunuza belirtin magnezyum kalsiyum ve D3 vitamini eksikliği varsa o yapıyor ben daha 18 haftalıkken başladı dediğiniz ağrılar ilaçların etkisiyle düzeldi ağrım olmuyor Allah şifalar versin cnm
Pptya Hayalcinar aynı ağrılari bende 3 gündür çekiyorum özellikle geceleri regl ağrısı gibi belimden giriyor ayağa kalkıp dolaninca geçiyor. Dr unuza sorduğunzda yazablrmisiniz ben cuma gidicem
Fundish Hayalcinar bel sğrısı normal .kemikler acıyor bebek ağırlaştıkça. Sabahlara kadar ağrıdan uyuyamıyor yatamıyordum. Sancı değişik bi sızı gibi bişi kasıklara ve rahime vuruyor.sürekli değil ara ara
Hayalcinar Bidinannesi Pptya Brlayayse Fundish minikbebegim19 Arkadaşlar yeni çıktım doktordan doğum kanalına girmiş oğlum o yüzden ağrım oluyormuş sancım cikmadi haftaya tekrar gideceğim sancım çıkarsa hemen sezeryan olacak benim, bugün çıksaydı sezeryana alacaktı 2. Doğumum olduğu için sancı cekmeni beklemeyin dedi çünkü
Bidinannesi 37+2 aynı ağrıları yaşıyorum geçmek bilmeyen belden kasığa vuran regl olsam rahatlayacak gibi hissettiren sırt ağrısı da eşlik ediyor Doktorunuz ne diyedek bakalım yarın randevum kontroleen çıkınca yazar mısınız @Hayalcinar
Brlayayse Benm de bel ağrım var adet olcak gbi bacaklarımi da vuruyor uyutmadi bni ya çok can yakan bı ağrı değil ama yinede uyutmadi bacakalrimdaki damarlar çekiliyor sanki😏39+3
yavuzhan1707 Brlayayse ya aynı belirtiler bende suan var bel agrim sızı şeklinde sanki üşütmüşüm gibi arada adet olucakmisim Gibi bide dun gece iç bacağıma kramplar girdi 🥲😂kac gün sonra doğurdunuz acaba 😂 piskolejim bozuldu Allah tan yarın randevum var 38+3 üm
Poyrazin_annesi Bende yatınca bebek cok hateket edıyo bı tarafa toplanıo canım yanıyo. Uyuyamdm ve uykusuzluktan agldm
Mehmetinannesii Hayalcinar acaba alttanmi muayene etti yoksa ultrasondanmi bakti. Benimde sabahtan beri bel agrim var endiseleniyorum birkac gundurde adet agrisi gibi agri cekiyorum
Pptya Hayalcinar yaa benimde geçen hafta doğum pozisyonundaydi o yüzden mi acaba adet ağrısı gbi ağrı sancı sürekli çıkarsa mi doğuma alıyor ben henüz 35. Haftadaym
dilara_cinar99 Hayalcinar Benim de iki haftadır yatarken şiddetli bel ve sırt ağrım oluyordu acaba o yüzden mi ki başka bı şey hissediyormuydunuz kanala girmesi konusunda 😊