gaye-levent Memnun oldum arkadaşlar. Kaçıncı haftadasınız, hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz acaba? Bir de Samsun merkez mi ?
KaranAlpgeliyor gaye-levent ben merkezde Liv hospital Tolga sisliye gidiyorum muayene 345 TL normalde 33+1 im ama sat tarihimle uymuyor bebiş baya önde ultrasonda 3 hafta gibi önde gidiyor
gaye-levent Ben ilk kızımda da aynı doktora ve hastaneye gidiyordum. Doğumevi- Ersan Şener doktorum. Biz de tam 36 haftalık olduk 12 itibariyle. Salı günü randevum var bakalım ne kadar olmuşuz 😀