birogluzeynep Sezeryan doğumdan 4ay sonra hamile kaldım ikisezeryan arası kısa olan var mı? Ne gibi sorunlar yaşadınız ,nasıl geçti gebeliğiniz?
Minikbiranne29 birogluzeynep doktorum ikinci gebelik için en az iki yıl beklemem gerektiğini daha sağlıklı olacağını söylemişti bana bende sezaryan olalı 7 ay oldu. Erken olursa nasıl olur diye sormamistim korkudan. Herşey Allah’tan sağlıkla gelsin
RuveydaYasin birogluzeynep sende bendensin evdeki oğlum 10 aylık ve 6 aylık hamileyim ağrım oluyor dikişlerim ağrıyıp sızlıyor durmdan kontrol Altında oluyorsun çünkü dikişlerde incelme açılma olup olmadığını kontrol ediyor doktor ama şükür yine iyiyiym idare ediyorum inşallah sağlıklı bir şekilde doğum yaparız
birogluzeynep Minikbiranne29 RuveydaYasin Aminn inşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin