happybaby123 Kızlarr normal silikon burun aspiratörü aldım işe yarar mı sizce illa hortumlu mu olması lazım başka hangi yöntemlerle bebişin burnunu açıyorsunuz?
Zeyyyn happybaby123 silikon almıştım ama pek işe yaramadı zor oldu ilk zamanlar babyvac aldım daha sonra şırıngayla su sıkıp yada damlatyrdm sonra süpürgye takıp düşük ayarında çekiyorsun gerçekten kurtarıcım oldu nefesim yetmıyor çünkü diğer şeylere
aylinnntrhn ben de wee babynin şu ağızla çekilen aspiratörünü aldım yorumları cok güzeldi ☺️inşallah memnun kalırım