Ay kızlar canım çok sıkıldı ve çokta heyecanlıyım yumurtlama dönemimdi neyse değerlendirdim bunu bat hormonlarım beni yaniltmazsa 9 Mart sizce hamilelik olucak mı olmicak mı. (Kürtaj olmuştum kürtajdan sonra bir adet görüp denemelere başladım) canım sıkıldı bu heyecanlı bekleyişime sizde ortak olun azıcık eğlenelim 😂