Serapmehmet_19 avukatanne1 al benden de o kadar, sağa dön olmuyo sola dön olmuyo yüz üstü yatmayı özledim vallahi😢
AselLinaMom avukatanne1 asla uyuyamıyorum son zamanlarda uyumam gece 4 buluyor gündüz de öğlene kadar yatıyorum kendimi çok halsiz hissediyorum uyanamıyorum bütün gün sersem gibi dolaşıyorum evde 🤦🏻♀️
kahvesever__ avukatanne1 benimde ellerim uyuşuyor bellim ağrıyor birde bebeğimi kaç gündür kasıklarımın aşasında hissediyorum neden se 29+3 üm
avukatanne1 kahvesever__ seninki yine iyi benim psikolojimi bozdu doktorlar. İlk kanama alanı var dediler sonra plesenta rahme yakın düşük tehliken var diye yatırdılar hastaneye. Şimdi de erken doğum riskim varmış rahim ağzı kısaymış. Bi gün yüzü görmedim valla
kahvesever__ avukatanne1 rabbim yardımcın olsun canım inşallah 🙏 zamanında gelir evladın sağ Salim doğsunlar hepimizin yavruları inşallah 🙏
avukatanne1 Klcaysgl benimde. Magnezyum verdi doktor içiyorum da nafile. Sende de acaba magnezyum eksikliği olabilir mi
avukatanne1 AselLinaMom ben uyusam bile gece sürekli kalkıyorum ağrıdan sancıdan 😴 ah analık ne zormuş
AselLinaMom avukatanne1 al benden de o kadar bir gözüm açık uyuyorum resmen 😅 bunlar doğuma hazırlık bence doğduktan sonra hiç uyuyamicaz şimdiden antrenman yapıyoruz shdjdkfk
avukatanne1 AselLinaMom akşam mutfağa gidicem diye kalkacaktım oturur vaziyette uyumuşum bi aralıkta o kadar 😅