merwerkan1903 Oncelikle Allah analı babalı büyütsün bebeginizi,gözün aydın😊Igne yapılırken yada ameliyat sırasında cok acı hissettinizmi?anestezi etkisi nekadar süre sonra geçti?
YazCilegi merwerkan1903 İğne yapılırken ya da ameliyat sırasında acı hissetmiyorsunuz ama dokunusları hissediyorsunuz. Anestezinin etkisi 4-6 saat arası geçiyor
SaziyeTml Allah analı babalı büyütsün inşAllah. Sezeryandan sonra karnınız hemen indi mi? Korse kullandınız mı? Ağrılarınız ne kadar sürede dindi? Benim de sezeryan olcak, çok endişeliyim😕
YazCilegi SaziyeTml Karın hemen inmiyor ödemli oluyor çünkü. Ben 5.gün kullanmaya basladım korseyi gece gündüz hiç çıkarmadım. Öyleki korse yokken karnımı tuta tuta yürüyordum karnımın içindekiler dısarı cıkcak gibi oluyordu. İlk 5gün problemli sonra rahat ediyorsunuz
Yabrukus YazCilegi benim yanımda eşim olcak bi süre sonra acaba kalkıp oturmada sıkıntı oluyormu ve ilk gün hastanede ağrıdan somurturum diye korkar oldum
YazCilegi Yabrukus İlk bi kaç gün yanınızda tecrübeli bi kadın olmalı bence. Doğrulamadıgınızda bebegi kucagınıza verecek,siz uyurken altını alabilecek birisi. İlk bi kaç gün zor oluyor babalar haliyle şokta tutamıyorlar bile bebeği