Kızlar 28+5 haftalığız 27+1 haftalıkken bebek göbek deliğimin üstündeydi doktor yürüyüş ve plates dedi yürüyüş yapıyorum platese başlamadım şiödi göbek deliğimde sizde durumlar nasıl aşşağı düşer mi ya şimdiden ya sezerya olursa diye düşünmeye başladım normal doğum istiyorum