fatos35 Zeynepmeryemsu cnm benim.yengem.yesilyurtta.yapti cokta.guzl ilgilendiler.nasipse bende.orda yapmayi.dusunuyrm kac haftaliksin
Zeynepmeryemsu Bende ilk Doğumumu Yeşilyurt’ta yaptım çok memnun kaldım şuan çok yeniyim ama başka hastaneye gitseniz kararsız kaldım
SaadetBayrak Çiğli eğitim araştırmaya gidiyorum çok memnunum kardeşimde orda doğumunu yaptı odaları tertemiz tek kişilik ilgi süperdi, ilk doğumumu özelde yapmış biri olarak seçiciyimdir bunuda özelde yapıcaktm ama çiğliyi görünce vazgeçtim çok memnunum doktorumdan da.
Edabyksk SaadetBayrak ben de tavsiye üzerine gittim bu hafta ona, özel hastanede takip ediliyordum bu zamana kadar, ama kendisi kadar ilgili, aklıma takılanlar konusunda beni aydınlatmamış hiç, keşke daha önce duysaydım kendisini. Kaçıncı haftadasınız siz?
ArzuHmdLh1 SaadetBayrak nasıl sıra alıyorsunuz bi türlü sıra bulamıyorm irfan beye gerçekten baya bi tavsiye edilen bi doktor ama bi ayarlayamadım
SaadetBayrak ArzuHmdLh1 ben dakika başı arıyorum netten de bakıyırum çok şükür 9 aydırda 10 günde bir alıyorum, çok sıkı takip gerekiyo açıldığı gibi bitiyo randevu